Секрети успіху від Дарини Дітковсьої

12.05.2017 | 17:06

12 травня 2017 року у межах курсу «Медіаекономіка» викладачі кафедри теорії і практики журналістики організували майстер-клас для студентів факультету журналістики Львівського національного університету імені Івана Франка з шеф-редактором журналу «AirMagazineLviv» Дариною Дітковською.

Зустріч розпочалася з розповіді шеф-редактора про те, що спонукало її стати журналістом та який шлях довелося пройти для того, щоб потрапити на факультет журналістики Франкового вишу. Про навчання Дарина зазначила таке: «На третьому курсі зрозуміла, що журналістика – це моє покликання, і поступово працювала над професійним самовдосконаленням». Кар’єру в журналістиці вона розпочала з роботи на посаді головного редактора новинного сайту в Кривому Розі.

Дарина Дітковська звернула увагу на значущість соціальних мереж та зазначила: «Сьогодні соціальні мережі є рушієм нашого життя». Як приклад вона навела Революцію Гідності, яка розпочалася з посту Мустафи Наєйма в Facebook.

Шеф-редактор «AirMagazineLviv» поділилася секретами успішності журналіста з молодими колегами: «По-перше, пам’ятайте, що журналістика тісно пов’язана з маркетингом, тому для досягнення успіху журналіст повинен вміти правильно себе подати. По-друге, робота має стати рушійною силою, яка буде надихати вчитися та саморозвиватися, а не бути просто джерелом прибутку». Вона також наголосила, що маркетинг, журналістика та інші сфери життя у сучасному світі стрімко розвиваються, і для того, щоб залишатися «на плаву», потрібо намагатися йти в ногу з прогресом.

Окрім того, Дарина Дітковська розповіла, що таке маркетинг та піар, як побудувати маркетингову стратегію видання в сучасних умовах регіонального медійного ринку.

На зустрічі Дарина часто згадувала про маркетингову стратегію журналу «AirMagazineLviv». Шеф-редактор зазначила, що найуспішнішим варіантом для «глянцю» є безкоштовне розповсюдження журналу, адже коли друкований медійний бренд буде відомим та має високі рейтинги, він отримуватиме кращі рекламні пропозиції та, відповідно, більший прибуток.

Наприкінці зустрічі Дарина Дітковська дала майбутнім журналістам декілька практичних порад.

Василь Збадинський

Василь Корнатий

студенти 1-го курсу факультету журналістики

                                                                                     Фото: Андрій Гірняк