Медіапроєкт «SoloWay»: від задуму до реалізації

20.12.2022 | 13:39

Сьогодні, 20 грудня в межах навчальної дисципліни “Управління медіапроєктами”, відбулася зустріч із організаторами медійного проєкту “SoloWay”, що функціонує на базі  факультету журналістики з початку повномасштабного вторгнення росії в Україну.  Студенти 1 курсу магістратури дізналися про обставини створення цього проєкту, ключові моменти розробки та планування, підбір відповідної команди, розподіл ролей.

Ініціатор проєкту викладач кафедри радіомовлення і телебачення Ярослав Табінський та журналістки-магістрантки Яна Шекеряк і Марта Гнат розповіли про складники успішного стартапу. Особливість цієї медіаплатформи –  інформувати іноземну аудиторію про війну в Україні різними мовами. На сайті представлено 23 іноземні мови. Організатори медіапроєкту вважають, що аудиторія потребує короткі та найважливіші новин. Також команда “SoloWay” закликає усіх охочих студентів працювати на інформаційному фронті та боротись із ворогом разом!

 

Марта Гнап,

студентка 1 курсу магістратури