Войтович Наталія Олегівна

Посада: асистент кафедри теорії і практики журналістики

Телефон (робочий): (032) 239-46-83

Наукові інтереси

Захоплююся питаннями правових засад журналістики (неодноразово виступала як лектор на семінарах та конференціях з медіа права). Приділяю особливу увагу журналістській етиці. Останні роки аналізую українські видання на предмет порушення етичних журналістських стандартів та виявлення політичної джинси. Сфера наукових інтересів охоплює також питання  інформаційної війни та  інформаційної безпеки ЗМІ. Цікавлюся психологією, зокрема психологією політичної реклами. Важливе місце у наукових дослідженнях займає тема  політичної реклами та політичного іміджу.

 

Ключові слова: політична реклама, інформаційна війна, інформаційна безпека, психологія політичної реклами, політичний імідж, медіа право, журналістська етика.

Публікації

  1. Особливості орієнтування політичної реклами в пресі України. // Збірник праць Науково-дослідного центру періодики. — Львів, 2000. — Вип.8. — С.307-315
  2. Політична реклама й агітація на президентських виборах 1999 р. // Збірник праць Науково-дослідного центру періодики. — Львів, 2000. — Вип.7. — С.233-240
  3. Політична реклама в ЗМІ в українському та законодавствах європейських країн. // Вісник Львівського університету. Сер.журналістика. — Львів, 2001. — Вип.21. — С.140-144
  4. Політична реклама в Законах про вибори в Україні та країнах Центральної та Східної Європи // Збірник праць кафедри української преси. — Львів: ЛНУ імені Ів.Франка, 2001. — Вип.. 4-6. — С. 650-659
  5. Психологія політичної реклами в пресі України // Збірник праць Науково-дослідного центру періодики. — Львів, 2001. — Вип.9. — С.287-295
  6. Політична реклама в ЗМІ та інтеграція суспільства // Ex professo: Зб. наук. пр. — Дніпропетровськ, 2001. — Вип. 3. — С. 378-382
  7. Політична реклама в ЗМІ на виборах 1999 року // Вісник Львівського університету. Сер.журналістика. — Львів, 2003. — Вип.22. — С.57-65
  8. Політична реклама в ЗМІ та політична культура // Збірник праць Науково-дослідного центру періодики — Львів, 2004. – С.289-297
  9. Соціологічні опитування виборців під час передвиборних кампаній: маніпуляція чи громадська думка // Вісник Львівського університету. Сер.журналістика. — Львів, 2004. — Вип.24. — С.27-32
  10. Прихована політична реклама в пресі, як управління громадською думкою // Ученые записки Таврического национального университета им. В.И.Вернадского. Филология. — Симферополь, 2006. — Том 19 (58). №5. — С.184-187
  11. Етичні норми політичної реклами та їх особливості в ЗМІ // Культура народов Причорномор’я. – Научний журнал. – 2007. – №101. – С.87-92.
  12. Політична реклама та популізм // Творчі та організаційні особливості  функціонування сучасного медійного простору: Зб. наук. праць / Національний університет “Києво-Могилянська академія”, Галицький інститут імені В’ячеслава Чорновола. — Тернопіль-Львів: ЛА “Піраміда”, 2008. — Том 2. — С. 98-101
  13. Мова політичної реклами // Наукові праці Кам’янець-Подільського державного університету. Філологічні науки. Випуск 15. Том 2. – 2007. – с. 158-165.
  14. Политическая реклама и этические нормы в журналистике // Мультимедийная журналистика Евразии – 2009: стратегический PR, спортивный маркетинг, медиапроекты в инновационном формате развития СМИ Востока и Запада / Под научной редакцией Е.С.Дорощук. – Казань: Изд-во Казанский гос. ун-т. – 2009. – С.39-42.
  15. Скрытая политическая реклама: манипулирование сознанием? // Журналiстыка-2009: стан, праблемы i перспектывы: матэрыялы 11-й Мiжнар. навук.-практ. канф., прысв. 65-годдзю факультэта журналiстыкi БДУ, 3-4 сн. 2009 г.– Мiнск, БДУ, 2009. – Вып. 11. – С. 396-397.
  16. Роль засобів масової комунікації у передвиборній кампанії // Збірник праць Науково-дослідного центру періодики/ НАН України, ЛНБ ім. В. Стефаника, НДЦ періодики. – Львів, 2010. – вип. 2(18). – С.286-292
  17. Политическая реклама в системе СМК // Мультимедийная журналистика Евразии-2010: национально-информационные рынки и региональный Интернет в эпоху глобальных изменений”: сборник материалов IV Международной научно-практической конференции, Казань, 2-3 декабря 2010 года. – Казань: Изд-во Казанский гос. ун-т, 2010. – С.48-54.
  18. Войтович Н., Мельников К. Итоги полетической рекламы в СМИ Украины: культурная и правовая социализация  // Сборник материалов Х международной конференции студентов и аспирантов «Средства массовой информации в современном мире», Санкт-Петербург, 3-5 марта 2011 года. – Санкт-Петербург: Изд-во СПб гос.ун-та, 2010. – С. 268-269.
  19. Розвиток політичної культури в Україні та  політична реклама в ЗМІ // Вісник Львівського університету. Сер.журналістика, – Львів, 2011. – Вип. 34. – С. 440-447
  20. Политическая культура и политическая реклама: развитие или торможение – Електронний ресурс. – [Режим доступу]: http://rus.jf.spbu.ru/conference/2197/2218.html
  21. Войтович Н., Мельников К.  Соціологічні опитування як спосіб маніпулювання громадською думкою // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної студентської конференції «Українські мас-медіа: традиції та виклики сьогодення». – Львів, 2012. – С.144-146
  22. Войтович Н., Кравець Р. Сучасна інформаційна війна: Росія проти України –
  23. Особливості політичної реклами в ЗМІ України –  Педагогічний журнал
  24. Язык политической рекламы. – Електронний ресурс. – [Режим доступу]:  http://medialing.spbu.ru/part10/; http://medialing.spbu.ru/upload/files/file_1428343475_2861.pdf
  25. Войтович Н., Маєвський О. Особливості, ознаки, види прихованої реклами в газетах України // Вісник Львівського університету. Сер.журналістика, – Львів, 2012. – Вип. 36. – С. 364-372
  26. Створення фейкових новин: новий шлях інформаційної війни – Вісник Львівського університету. Сер.журналістика, – Львів, 2014. – Вип. 39. – С. 49-54
  27. Языковые особенности  политической рекламы. – Електронний ресурс. – [Режим доступу]: http://jf.spbu.ru/conference/5385/5421.html
  28. Джинса как концептуальный приоритет печатных СМИ во время избирательных кампаний // Визуально-семантические средства современной медиаиндустрии: материалы Респ. науч.-практ. конф., 20–21 марта 2015 г., Минск / редкол.: С.В. Дубовик (отв. ред.) [и др.]. – Минск : Изд. центр БГУ, 2015. – С. 28-30

Біографія

Народилася у місті Львові в сім’ї службовців. Навчалася у середній школі м.Львова № 62, яку закінчила з похвальною грамотою.

Одразу після школи вступила на факультет журналістики Львівського державного університету імені Івана Франка. Після здобуття кваліфікації «спеціаліст журналістики, спеціалізація міжнародна журналістика», вступила до магістратури факультету журналістики Львівського державного університету імені Івана Франка. Паралельно навчалась у Школі прес-секретарів Центру політичних досліджень філософського факультету Львівського державного університету імені Івана Франка.

У 2005 році закінчила аспірантуру Львівського національного університету імені Івана Франка.

З 2000 по 2013 рік навчалася на гуманітарно природничому факультеті Інституту після дипломної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка. Отримала диплом за спеціальністю психолог, викладач психології. Паралельно навчалася в Інституті медіа права (м.Київ) на курсах «Медіа право для журналістів».

З 2005 року працюю асистентом кафедри теорії і практики журналістики факультету журналістики Львівського національного університету імені Івана Франка.

 

Творчу діяльність у журналістиці розпочала з

червеня 1994 р. позаштатним кореспондентом газети  “Молода Галичина”. З 1995 року почала працювати у львівському  виданні «Експрес». У листопаді 1995 року посіла посаду редактора відділу “Культура” у цій ж газеті. Паралельно була власкором газети “Франкова криниця” (м.Трускавець). З 2005 р. по 2006 р. працювала відповідальним секретарем газети «Іскра-Інформ», та займала посаду  фахівця зв’язків з громадськістю та пресою ВАТ «Іскра»

З вересня 2007 р. і до тепер –  керівник гуртка журналістики Львівської обласної Малої академії наук.

З 2010 по 2011 рік була головним редактором газети «Наш Вулик».

Є членом кількох громадських організацій

  • член Національної спілки журналістів України;
  • заступник відповідального секретаря первинної журналістської організації НСЖУ факультету журналістики ЛНУ ім..І.Франка;
  • член правління Асоціації випускників факультету журналістики ЛНУ ім..І.Франка;
  • головний редактор студентського навчального видання «Молодий Журналіст»
  • співзасновник ГО «ПостМайдан»

 

Брала активну участь у Львівському Євромайдані, займала посаду медіа юриста  у ГО «Молодіжний рух «Львіський Євромайдан».

 

Дописувала у  видання: “Високий Замок”, “Міліцейський кур’єр”, “Іскра-Інформ”, “Міст”, “Твій захисник”, “Наш Вулик” “Універсум”, “Медіакритика”.

 

Опубліковано більш ніж 400 журналістських матеріалів

Розклад

Сторінка розкладу викладачів не знайдена!